lauantai 27. kesäkuuta 2015

Aqua

(Ei, tässä ei ole kyse siitä ysäribändistä, Barbie Girl on kamala biisi.)

Kulunut viikko on ollut, hmm, monipuolinen. Yhteen viikkoon on mahtunut suurta surua, mutta myös iloa ja onnistumisen tunnetta. Surusta en kerro vielä enempää, mutta onneks musiikki tuo iloa ja lohtua. Myytin Kesäyön konsertti meni aika nappiin, odotimme paikalle ehkä 60:ä ihmistä, mutta yleisöä tulikin paikalle reippaasti yli kahdensadan.....


No mutta, tästä päivän naamaan. Ostin aikaisemmin keväällä Isadora Gel eyelinerin, sävy 09 Aqua. Olen aivan ihastunut siihen, vaikka se ei ole blogiin vielä päätynytkään. Pohjustin luomet ensin elfin pohjustajalla, ja tuputtelin luomille hohtavaa nudea Makeup Academyn paletista. Rajasin silmät turkoosilla, ja lisäsin hieman mustaa nestemäistä eyelineria ripsirajaan ryhdistämään ilmettä. Kulmakarvat eivät oikein onnistuneet tänään, tai siis ensiyrittämällä onnistuivat, mutta vedin persliukua portaissa ja itkin naaman suttuun. Joo, itkupilli tässä hei.


Korvissa maailman ihanimmat, tätini lahjoittamat navajokorvikset, aidot turkoosit ja hopeaa. Ah. Pitäiskö tehdä postaus koruista? Olen pyryharakka ja kaikenlaisia aarteita on ehtinyt kertyä. 

Ja ripset siellä sojottavat tikkusuorina, pitäisi käyttää sitä taivuttajaa. 
Olen siirtynyt kevyempään meikkipohjaan, levitin kasvoille jo markkinoilta poistettua Lumenen Hydradrops-meikkivoidetta, joka antaa todella ihanan kuultavan lopputuloksen. Minua kiehtoo muutenkin hohteleva ja terveen näköinen meikki, niinkuin varmaankin kaikkia näin, öh, "kesällä." Huulipunan kohdalla iski kriisi, joten taputtelin Makeup Revolutionin nestemäistä poskipunaa huulille, ja levitin päälle hieman kirkasta huulikiiltoa.


Semmosta! Tässä vielä pari tunnelmakuvaa eiliseltä, tehtiin muutama kukkaseppele ja ne olivat kyllä kiva lisä kesäiseen tunnelmaan. :)


Päivän biisi on meidän Lautturi, kuuntele ihmeessä, se on aika kiva.


2 kommenttia:

  1. Ihana meikki! Ite oon tosi epärohkea käyttämään mitään värejä silmämeikissä, vaikka joskus holtsittaiskin. Mut toi on kyllä tosi nätti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitsa! Mä olen yleensä kaiken neutraalin kaveri, mutta jotenkin on alkanut innostaa värit! Kannattaa kokeilla, voi löytää jonkun jutun joka toimii ja piristää! :)

      Poista

Kiva kun kävit!