keskiviikko 10. tammikuuta 2018

Uusi lävistys eli reikäinen muija

Olen vuosia haaveillut nenälävistyksestä. Olen pallotellut asiaa varmaan tuhannessa keskustelussa, mutta aina jättänyt asian ajatuksen tasolle. Koska minua on pelottanut. Koska olen inhonnut nenääni. Koska olen ajatellut ihan liikaa mitä muut ajattelevat. Mutta jo riittää pelkääminen, inhoaminen ja muiden ajatusten kelaileminen. Jos nenäkoru tekee minut onnelliseksi, miksi en ottaisi nenäkorua?


Niinpä astelin tänään Lävistysliikkeeseen (Mechelininkatu 12-14) ja mukava lävistäjä teki reiän nenääni. Mietin loppuun saakka, haluanko septumin vai nenän sivun. Päädyin sivuun, sillä se on lopulta söpömpi ja monikäyttöisempi. Itse lävistystilanne oli tosi kiva. Lävistäjä jutteli mukavia ja kysyi jännittääkö minua ("Eeeei, ei ei ei." Mutta veikkaan, että kehonkieli viesti jotain muuta. Tosin olin ihan rauhallinen ja muutenkin odotin asiaa, joten mitään pakokauhua en kokenut.). Kun löysimme oikean paikan korulle, hän vielä kysyi lupaa, ja sen annettuani pisti neulan läpi. Se ei tuntunut juuri miltään. Olin yllättynyt miten vähän koko homma sattui. Enemmän minua sattuu verikokeessa tai gynellä. Nyt nenää vähän jomottaa, mutta itse lävistämisen tekeminen oli lähes kivutonta ja ohi nopeammin kuin ehdin kissaa sanoa.




Sain hyvät hoito-ohjeet ja lähdin kotiin 50 euroa köyhempänä, mutta mieli iloisena. En voi lakata hymyilemästä. Minä uskalsin! Tämä näyttää aivan hemmetin hyvältä. Tämä on söpö ja samalla särmikäs. Nyt tietty pitää olla varovainen ja olla tarkkana hygieniasta, mutta niinhän minä olen muutenkin. Lävistysliike saa minulta vahvan suosituksen. Hinnat ovat kohtuulliset ja meininki erinomaista. Hygieenistä, rentoa ja turvallista. Ethän vain teetä mitään lävistyksiä pyssyllä? Pyssyt ovat paholaisesta, tässäkin tapauksessa.

Hähää, vuosi 2018, minä aion olla rohkea. Se on ainoa lupaukseni.

Onko sinulla lupauksia uudelle vuodelle?

Ps. Huulipuna on Colourpopin Prim. Sen sävy on puhdasta rakkautta.

4 kommenttia:

  1. Ihan huippua että uskaltauduit vihdoin ottamaan ton lävistyksen! Hyvältä näyttää :) Mä haaveilen parista uudesta rustolävistyksestä toiseen korvaan, mutta viime kerralla otettu rustolävistyskaksikko parani vuoden verran enkä millään taas jaksaisi nukkua vuotta vaan toisella kyljellä :'D

    Tsemppiä lävistyksen parantelun ja hoidon kanssa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :):) Apua, vuosi on kyllä aika pitkä paranteluaika. Mulla meni korvalävistyksissä kuukausi, ja se jo oli tuskallista..

      Poista
  2. Nenäkoru sopii tosi hyvin sinulle! Kannatti uskaltaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kiitos! <3 Koulukaverit eivät tänään edes huomanneet, että mulla on jotain ekstraa naamassa. Eli kai se tosiaan näyttää siltä, että se sopii naamaan. :D

      Poista

Kiva kun kävit!