sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Teiniangstia, ystävät!

"Myydään: elämä 50 p.

Kaikkein tyhmintä on puhelinmyyjät, lomat ja työttömyys. Mutta vielä typerämpää on ulkopuolisuus, junasta tipahtaminen, pakkoystävällisyys ja tulevaisuudettomuus, sehän ei ole ede sana. Silmissä vilistää joku ihme Tukholman ostoskatu, en mä sinne tahdo, mä tahdon uudistua ja repiä ääliöitten aivot ja syöttää korpeille ja polttaa vaniljasikareita ja saada keuhkosyövän ja KUOLLA 27-vuotiaana kuten kaikki suuruudet, koska mä olen suuruus ja loistava ja voittamaton ja älykäs ja parempi kuin kukaan muu IKINÄ.

Tällasta tänään, bienvenue vaan, älytön blabberismi ja lii-oittelu."

Hei, olen Fanni 17 vee, ai kuinnii angstinen? 


Päivän asu. NOT. 

Angstin kruunaa luonnollisesti vanha kunnon Nirvana. Angstia viikkoosi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit!