tiistai 24. maaliskuuta 2015

Ja matkaliput, olkaa hyvä!

Arvatkaas mitä! Meikämandoliini osti just matkaliput. Saatte arvata minne, vinkkinä muutama kuva mun naamasta. Innostus ei välity, koska yritän olla vakavastiotettava, etäinen ja cool. Ai menikö jo mönkään? Ai no ei sit.



Olen innostunut sinisestä, ehkä ensimmäistä kertaa koskaan. Rajaukset MUA:n Winter forest -paletin sävyllä Midnight ja Rimmelin vedenkestävällä eyelinerilla. (Kyllä, ostin uuden!) Hohtoa luomille lisäsin toisesta uudesta MUA ostoksestani, Undressed-paletista, sävy Puff. Huulilla on ihan vaan Korresin mangohuulivoita. Mangokin on vinkki, hohoo.


No okei, yksi innostunut kuva, koska olen aika kookospähkinöinä. Kookoskin on vinkki.


Vielä on paljon hoidettavaa; rokotukset, viisumi, rinkka, junaliput, aurinkorasva ja hyttysmyrkky. Mutta heinäkuuhun on vielä aikaa. Hihii!

Viimeinen vihje on upean Malini Rajurkarin "Raga Gaud Sarang." Koitan vedellä melismoita perässä, ei ihan vielä irtoa, heh. 


Joko arvasit? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit!